2011-05-13
 21:42:18

haha oj vad duktigt jag updt, då..

HAHAHA, jag skrattar lite åt mig själv just nu, jag som LOVADE att updatera ofta..
jaja jag gör ett sista försök nu i alla fall!
Idag har jag varit på stan med Maja och elin.

Dagens ridtur:


Maddy på bilden. foto: maja barrdahl


stallet idag var verkligen underbart, jag kan verkligen inte sluta le!
Det började med att både Maddy&Dragon sprang gnäggandes mot mig så fort de såg mig, fatta att jag fånlog!
Maddy skulle vila idag, så tod in Dragon, Och red honom barbacka med det bettlösa tränset. När jag skulle rida från stallplanen ville han inte gå därifrån utan bockade, backade, & Småstegrade. Men sedan kom en annan förbi med sin ponny och då hängde jag efter. När jag kom upp från grusvägen gick den andra ponnyn åt motsatt håll, Han vägrade att gå åt ett annat håll en henne, Så jag hoppade av och gick en bit. Jag hoppade sedan upp och red en runda på 40 minuter, Helt själv. Han var helt UNDERBART pigg. Öronen pekade framåt hela tiden. När jag sedan tog en lång galopp så kändes det helt underbart, vi var ett, Den känslan, den är underbar!

Fy vad jag älskar mina ponnisar!



Dragon, bilden missvisar, han är inte så tjock.



Maddyfin!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: