2011-11-11
 12:35:56

Headern vill inte funka ):

blogg.se vill inte som jag vill, så jag låter den vara tom så länge!

Sitter i skolan nu, och har håltimme! :D
Maddy står i box nu, och han verkar trivas bra med det. Han har varit sjuk nu någon vecka (Förkyld och feber) Men han är frisk nu somsagt.
Jag red i paddocken igår, och han var ganska stel, efterssom han har stått i en vecka. Så jag orkade inte bråka med dressyren, så jag red på långa tyglar i låg form istället. jag Galopperade på långa tyglar för första gången :D Ganska stort steg om man jämför med när jag provred då jag inte ens vågade galoppera. jag har haft svårt att lita på Maddy innan...
Jag Ska rida ut en liten runda idag hade jag tänkt, ska också försöka fota lite!
Och jag ska blogga Dagligen, jag lovar inte men jag ska försöka iaf! :D
För er som vill ha mer updatering kan lägga till mig på Dayviews där jag heter Felimadd .
det är endast en häst bilddagbok.
Evelina kommer i helgen och det blir bäst som vanligt! :D




// Felicia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: