2011-10-18
 20:44:06

Hiss/diss

Okeeeej... nu ska jag hissa och dissa lite!





Tretorn Advance.

HISS!
Jag vet att det är många som absolut inte gillar hur dom ser ut, men jag tycker att dom är skitsnygga!
Dock så hade jag inte velat har sådana själv efterssom nästan alla har dem, hellre ha något eget.
en annan dålig sak är kvaliten, de går sönder väldigt snabbt.





Ridväst, vet inte precis vad den heter.

DISS!
Har haft den i många år som liten, den är väl helt okej, men efter ett tag blir den stel och obekväm. och så är den väldigt ful.




John whitaker ridhjälm

HISS!
Den är sjuuuuuuuukt snygg! och i detta fallet skiter jag i om nästan alla har den, för den är verkligen supersnygg!




Ridväst som jag inte vet vad den heter..

HISS!
Det är en sån jag har just nu, och den är väldigt skön, och formar sig efter kroppen. sjukt snygg är den också!





Hv polo shabrak

HISS!

Bara jag som tycker att detta är jättesnyggt? fick ett när jag fyllde år + matchande hv polo benlindor, jättesnyggt!





Börjes repgrimma

DISS!
tyvvär så måste jag dissa denna repgrimman från börjes då  den både är ful & stel.. den va iofs väldigt billig, men vill man ha bra kvalite så får man leta någon annan stans!



hejdå! / Felicia


Evelina
PUBLICERAT: 2011-11-09, 20:15:09 | URL: http://evemey.blogg.se/

super söt blogg !<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: