2011-10-09
 11:43:00

Mitt allt.


Jag ´älskar faktiskt maddy så att det gör ont, och oavsett om han kommer sist på tävlingen idag(malin ska tävla), eller kastar av mig trampar på mig, biter mig. Så kommer jag aldrig att sluta älska honom, för jag känner mig trygg med honom, han känner sig trygg med mig. När jag har skrivit om andra hästar att jag älskar dom sjukt mke, att jag aldrig har känt så för en häst innan, det har bara varit drömmar, jag ville att det skule vara sant, men det va det inte.. Men med maddy är allting perfekt, han är verkligen min själsfrände. Och även om jag växer ur honom, han blir sjuk och aldrig mer kan ridas, tävlas, även om jag måste skaffa medyttare. Även om han ligger i hagen och kämpar för sitt liv, så ska jag alltid finnas där vid hans sida, och jag tänker aldrig lämna honom, man lämnar inte sin själsfrände, han är mer än min bästavän. Vi har något, som inga andra har. Vårt band kan man inte ens klippa av med världens starkaste sax, Jag tänker aldrig göra mig av med maddy, om det inte var så att det var för hans egna bästa. Jag älskar dig världens finaste.<3




Bilden är fotad av Enna Rizvanovic


/felicia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: